Ми з’ясували які новітні розробки дозволять артистам і лейблам заробляти більше.

1. LabelsBase платформа для комунікації лейблів з артистами.

Справжня знахідка для «електронників». На сайті зібрано майже 6 тисяч лейблів з усього світу. Якщо вам раптом принципово видаватися в Конго або в Антигуа, ви знайдете прийнятний варіант. Денис Бражников — «автор і виконавець» задуму, розповідає з чого все почалося. І як наразі виглядає бета-версія сайту.

Меломанка притулилась до стіни

Як прийшла ідея

— Років 6 назад, я писав електронну музику. В якійсь момент вирішив випустити трек на лейблі, щоб опинитися “на полицях” цифрових магазинів (Beatport, Junodownload, Amazon). Шукав лейбли через Beatport за принципом: переходиш до всіх релізів в певному жанрі, «лопатиш» всі лейбли в гуглі, шукаєш контакти, слухаєш саунд (чи підійде твоя музика). Це дуууже довгий процес. Але саме так шукали, і зараз шукають видавництва мої друзі.

Тут важливо сказати, що це особливість електронної музики, у «живої» — інша специфіка.

Взагалі  інформація про лейбли дуже «розмазана» всім інтернетом. Тому я вирішив зібрати все в одному місці. В основному шукав Techno лейбли, зараз їх більшість, але до нас самостійні додаються видавництва і в інших жанрах. Сьогодні  в базі 5 700 видавництв з усього світу. Це лише дещиця, їх ще дуже і дуже багато. Ще важливо сказати, що це видавництва не рівня Warner Music. Це так звані independent labels, які також грають величезну роль у музиці.

Як цим користуватися

На сайті є спеціальні фільтри. У тому числі й за кількістю передплатників на SoundCloud.

Це важливо, адже чим крутіше лейбл, тим складніше пробитися. Демку можуть розглядати 1-2 місяці. І це ще пощастить, якщо дадуть відповідь. Тому якщо потрібне невелике видавництво, краще поставити обмеження за кількістю передплатників. Припустимо, до 5 тисяч. Далі можна перевіряти чи давно лейбл випускал останній реліз (ця інформація теж є на сайті), відразу перейти на його SoundCloud\Beatport.

Коли офіційний старт

Цей сайт був як хобі, але зараз ми хочемо піти далі. Протестувати фінансову модель. Пошук, посилання треку — все безплатно. Але якщо музикант хоче отримати гарантований відгук щодо свого треку,  йому потрібно заплатити «денюжку» лейблу, а ми отримаємо комісію. По суті, це платна рецензія. Ми зараз тестуємо ідею. Потім вже почнемо заробляти, доведемо сайт до ідеалу.

Бета-версія https://labelsbase.net/ виглядає не погано, але трапляються баги. Так ви не зможете зареєструватися через пошту (ми не змогли), краще використовувати Фейсбук\Гугл. Поки хлопці не почали експериментувати з фінансовими моделями – все безплатно.

2. Thepick — нова соціальна мережа для пошуку музики.

Дуже інтригуюча розробка, музична спільнота робить на неї велику ставку. Так на недавньому хакатоні (організатори «Мастерская», UNIT. City, Sektor X) стартап взяв перше місце. Розробники вже на «фінішній прямій». Автор ідеї Кирил Прядко розповів чого чекати від нової мережі.

Музикант відпочиває

Коли прийшла думка

Два роки тому. Я подумав: Білл Гейтс часто публікує списки прочитаних книг і всім цікаво. Особисто мені було б цікаво подивитися на його плейліст і на плейліст, наприклад, Kendrick Lamar. І тоді стало зрозуміло, що потрібна мережа, де люди зможуть обмінюватися своїми плейлістами. Відкривати один для одного нову музику.

Як це буде працювати

Користувачі заводять профіль. У профілі важливо вказати яку музику ти слухаєш. Припустимо, це джаз 60-х. При цьому тобі не цікавий реп, попса і таке інше. Як знайти «правильних» друзів і пости по запиту? Тут все просто — хештеги. Схоже на систему Instagram, але ми зробимо хештеги більш релевантними. Важливо: пости можуть бути тільки про музику.

Ніякої політики, роздумів про життя – ми подбали про «чистоту контенту».

По-перше, кількість символів в постах буде обмежено. По-друге, посилання можуть бути тільки «музичні». Посилання на текстові сайти, на картинки – все блокується. Також цікавий момент — не буде функції завантаження аудіо/відео файлів. Ми не хочемо ніяких проблем з авторськими правами.

Ідея точно вдала?

Наразі є Telegram-канали з рекомендованими плейлістами, але канали не дуже успішні. Чому? Тому що користувачі не можуть монетизувати свій контент. Ми даємо їм таку можливість.

Музиканти настроюють обладнання

Музичний блогер може рекламувати конкретні треки, «відкривати» нових виконавців. З боку лейблів ми вже бачимо запит, адже у нас буде їхня цільова аудиторія. Плюс ми вирішуємо конкретний «біль» людей, які метушаться між Apple Music, YouTube Music, Spotify. У нас буде єднальна платформа. Плейлісти можна формувати з посилань на будь-які платформи.

Коли чекати запуск?

Уже в серпні ми почнемо тестувати мережу в «закритому форматі».

Засновники Thepick замахнулися на мережу світового масштабу, але тестування розпочнуть з України. «Закритий формат» передбачає посилання доступу на кшталт Clubhouse. Ці посилання отримають найбільш прогресивні лейбли, музичні блогери та редакція «Музичного бізнесу». У вас буде можливість одними з перших протестувати новинку – просто стежте за новинами.

3. Manna — медіаплатформа для створення анімаційного 3D-контенту та стримінгу

Manna — потужний технологічний стартап, якому передрікають славу Рефейсу. Презентація пройшла під слоганом «аватара у кожний телефон». Стартап обіцяє зробити доповнену реальність максимально доступною. Засновник Олег Дрижак розповів про те, як це буде працювати:

У чому сенс стартапу

Ми плануємо «впустити» 3D контент у соціальні мережі. Ми ж розуміємо, що 3D — це наступний рівень еволюції діджитал. Підтвердженням цього є успіхи Reface, популярність таких знаменитостей як Lil Miquela (віртуальна модель та співачка).

Симпатична дівчина з веснянками

Але наразі 3D анімація залишається монополією студій та розробників, які використовують дороге професійне обладнання. Ми усуваємо бар’єр для входу в галузь мільйонам авторів контенту. Тож, як це буде працювати?  Інді розробники створюють  аватарів, завантажують їх на платформу. Користувачі купують тих, які їм подобається (ми отримуємо за це комісію). Далі блогери «активують» свого аватара. Завдяки нашій розробці це не потребує дорогих шоломів, окулярів чи рукавичок.

Потрібен лише смартфон та декілька натільних датчиків. Завдяки їм аватар повністю відтворює емоції обличчя та рухи тіла.

Більш того, ми зробили функцію стрімінга. Тобто ти перевтілюєшся в аватара, взаємодієш з аватарами друзів чи підписників і одразу транслюєш наживо в соц.мережі.

Коли офіційний старт?

Ми плануємо зробити бета-версію у грудні цього року.

Розробники передрікають справжню «революції індустрії медіа та розваг». Можливо, так воно і буде. «Живі» концерти залишаться в минулому, зірки перестануть робити пластику (адже аватари не старіють), у світській хроніці з’являться новини на кшталт «Оля Полякова посварилась з власним аватаром…». Тож до зустрічі у новому світі.