Дослідницький інститут Pantone обрав головний колір 2022 року. Ним став відтінок синього із додаванням фіолетово-червоного підтону, який назвали Very Peri.

– Цей колір демонструє енергійний, радісний настрій та динамічну присутність, яка заохочує сміливу творчість та образність», – сказано у заяві директора Pantone Леатріс Ейсман.

Якщо ви думаєте, що кольори року – це гламурна забаганка зі світу високої моди, то це не так. Заяву Pantone з нетерпінням чекають маркетологи, піарники і та кліпмейкери всього світу. Рекламникам важливо розуміти «на що ставити цього року».

Інститут не задає тренд, він «фіксує дух часу та настрій аудиторії». Простіше кажучи, відстежує тенденції «на низькому старті»

Яким чином:

1) Фіксують покази модних будинків. Насамперед Gucci, Prado, Dolce&Gabbana тощо.

2) Відстежують вуличну моду по Instagram, переглядаючи тисячі сторінок.

3) Відвідують виставки прогресивних художників (до офіційного відкриття).

4) Виїжджають у Мілан, Париж, Лондон. Просто «озирнутися» та зрозуміти настрій модного натовпу.

На ці дослідження вони витрачають до п’яти місяців. Потім у засекреченому місці збирається консиліум із 12 осіб. Це співробітники Інституту, дизайнери, представники Британської модної ради тощо. Саме вони визначають головні кольори та відтінки. Тобто з одного боку «модний колір» – це результат глобального зрізу, з іншого – суб’єктивний вибір кількох «розумників». Але справа в тому, що незалежно від того, помилилися експерти чи ні – їхнє рішення сприймається як аксіома. І вердикт Інституту у будь-якому разі стає «реальним трендом».