Головна Новини

Universal Music Group уклала контракт із віртуальним гуртом з чотирьох мавп

Kingship

Гурт називається Kingship. В його складі — чотири карикатурних мавпи. 

— Ці створіння живуть на блокчейні Ethereum. Кожна мавпочка унікальна, програма генерує їх зі 170 можливих рис, включаючи вираз обличчя, одяг та багато іншого, — йдеться у пресрелізі групи.

Просуванням Kingship  опікується лейбл 22:22 — це дочірня компанія UMG, створена колишнім директором Sony Селін Джошуа. Ще на момент створення передбачалося, що «донька» сконцентрується на роботі з інфлюенсерами та мультимедійним контентом.

Тепер 22:22, який UMG називає «лейблом наступного покоління» має досягти лідерства у світі  незамінних токенів та віртуальних виконавців. Зрозуміло, що просування «цифрових артистів» —  виклик для індустрії, але UMG не звикати до амбітних завдань. Втім, Universal у цій справі не перші. Ще на початку року Whet Records — дочірня компанія Warner Music Group розпочала співпрацю із цифровим китайським музикантом.

— Ха Цзян — першим «віртуальним кумир», який підписав контракт з великим лейблом, – писали після укладання угоди американські ЗМІ.

Тоді  ще оглядачі сумнівалися: чи вважати це окремою епатажною примхою  лейблу або зародженням нової тенденції у музичній індустрії.  Наразі скидається, що другий варіант ближче до правди.