Гурт називається Kingship. В його складі — чотири карикатурних мавпи.
— Ці створіння живуть на блокчейні Ethereum. Кожна мавпочка унікальна, програма генерує їх зі 170 можливих рис, включаючи вираз обличчя, одяг та багато іншого, — йдеться у пресрелізі групи.
Просуванням Kingship опікується лейбл 22:22 — це дочірня компанія UMG, створена колишнім директором Sony Селін Джошуа. Ще на момент створення передбачалося, що «донька» сконцентрується на роботі з інфлюенсерами та мультимедійним контентом.
Тепер 22:22, який UMG називає «лейблом наступного покоління» має досягти лідерства у світі незамінних токенів та віртуальних виконавців. Зрозуміло, що просування «цифрових артистів» — виклик для індустрії, але UMG не звикати до амбітних завдань. Втім, Universal у цій справі не перші. Ще на початку року Whet Records — дочірня компанія Warner Music Group розпочала співпрацю із цифровим китайським музикантом.
— Ха Цзян — першим «віртуальним кумир», який підписав контракт з великим лейблом, – писали після укладання угоди американські ЗМІ.
Тоді ще оглядачі сумнівалися: чи вважати це окремою епатажною примхою лейблу або зародженням нової тенденції у музичній індустрії. Наразі скидається, що другий варіант ближче до правди.