Міжнародна фонографічна федерація (IFPI) випустила дослідження щодо того, як Covid змінив звички шанувальників музики.
В опитуванні взяли участь 43 000 меломанів з 21 країни.
Як показало дослідження, із початком пандемії люди слухають музику на 40 хвилин довше. Так у 2019 році фанати приділяли музиці 18 годин на тиждень (за цей час вони встигали оцінити 368 треків), а у 2020 — 18,4 години на тиждень. Найбільш популярними сервісами очікувано стали Spotify та TikTok. Не дивно, що за рік кількість передплатників на цих платформах зросла на 51%. Також дослідження IFPI показало, що:
— 68% меломанів шукають конкретну пісню не рідше ніж один раз на тиждень.
— 65% респондентів під час пандемії відкрили для себе нову музику.
— 65% респондентів заявили, що вони продовжуватимуть дивитися онлайн-концерти, навіть якщо живі виступи знову стануть нормою.
— Дослідження показало, що фанати не лише слухають більше музики, а й активно шукають новинки. Крім того, музика надає фанатам комфорт та зцілення у ці скрутні часи, — зазначає у своєму звіті виконавча директорка IFPI Френсіс Мур.