У новому звіті Digital Citizens Alliance (міжнародна антипіратська ініціатива) сказано, що піратські сайти заробляють понад мільярд доларів на рік. Частину грошей вони отримують від великих брендів: Amazon, Facebook і Google.

Більшість піратських сайтів і додатків не зможуть існувати, не маючи прибутку від реклами. Ось чому рекламна індустрія розглядається як важливий партнер в боротьбі з піратством. Завдання міжнародних ініціатив позбавити сайти-порушники їх доходів. Одна з таких ініціатив (TAG) знаходиться під управлінням Amazon, Facebook, Google, Facebook, Disney і Warner Bros. Але парадокс полягає в тому, що ці ж бренди вливають в екосистему піратів мільйони, розміщуючи у них свою рекламу.

Так, ґрунтуючись на даних 6 194 піратських сайтів і 884 додатків, дослідники встановили, що сайти принесли більше $ 1,08 мільярда доходу від реклами, а додатки — більше $ 259 мільйонів. На піратських сайтах великі бренди розміщують 4% всієї реклами, а в додатках — 24%. Особливо активна в додатках компанія Google.

Google заплатила піратам мільйони за розміщення власної реклами. З огляду на, що компанія хвалиться своїм досвідом роботи із даними, здається неправдоподібним, що Google не знає, на що витрачає мільйони доларів, — сказано в дослідженні.

Також дослідники звертають увагу на те, що Google крім іншого є рекламної платформи для сторонніх брендів. І замість того, аби  протидіяти розміщенню їх реклами у піратських додатках, сприяє цьому.

Зрештою рекламна екосистема повинна визначитися, чи хоче вона дозволити компаніям, які займаються рекламними технологіями, обслуговувати як авторитетні бренди, так і піратських операторів. Після цього звіту закривати очі на організації, що сприяють передачі 1,34 мільярда доларів піратам, більше не варіант, — сказано у висновку звіту.