Італійські виконавці вийшли на пік популярності. За останній рік доходи від музики в країні збільшилися на 34,3% (до128,7 млн євро). Всі місцеві чарти очолюють італійські групи. В порівнянні з попереднім періодом, коли на перших місцях стояли англомовні пісні — це справжній успіх. Втім, італійські пісні піднялися також у світовому рейтингу. Måneskin, підписана на Sony Music, після перемоги на Євробаченні, злетів на Spotify (понад 40 мільйонів слухачів щомісяця)
— Світ точно помітив музичний успіх Італії у вищій лізі у 2021 році. І, так само це помітив і італійський уряд, — зазначає Musicbusinessworldwide.
Міністерство культури Італії вирішило частково покрити витрати місцевих компаній. Кешбек складе 30% від середньої вартості альбому у 250 000 євро. Кожна компанія може запросити протягом трьох років до 800 тисяч євро. Ці гроші можна витрачати на запис, мікшування, створення відео, ліцензування авторських прав.
— Нова схема визнає важливу роль, яку музичні лейбли грають у пошуку і вихованні нових артистів Італії. Цей напрямок має бути перспективним, внаслідок збільшення бюджету і розширення сфери діяльності, – прокоментував ініціативу уряду генеральний директор італійської торгової організації FIMI Енцо Мацца.