Дослідницька компанія Midia оприлюднила цифри щодо розподілу ринку потокової передачі музики (за другий квартал 2021 року). На першій сходинці Spotify з часткою ринку в 31%.

Друге місце посідає Apple Music. На цей сервіс припадає 15% усіх передплатників потокової передачі музики.

Загалом за даними Midia стрімінгом користується  523,9 мільйона користувачів. Ось як розподілилися частки:

Streaming

У порівнянні з лідерами ринку успіхи YouTube Music здаються досить скромними. Але експерти вважають, що саме для цього сервісу минулий рік був найбільш вдалий. За 12 місяців YouTube Music збільшив базу передплатників на 50%. На сьогодні кількість передплатників  вже перевищила 50 мільйонів. Тому YouTube Music явно претендує на звання «найперспективнішого сервісу потокової передачі музики».