Цього тижня було оприлюднено річний звіт Warner Music Group (фінансові підсумки лейбл традиційно підбиває 30 вересня).

Згідно з документами у 2021 році платежі від Spotify склали 18% від загального річного доходу WMG (5 301 млрд доларів). Для порівняння у «доковідні часи» (2018-2019) частка  Spotify не перевищувала 14%.

Другу за величиною частку виручки WMG у 2021 році принесла компанія Apple – 13%.

Третім за величиною партнером Warner у 2021 році став YouTube – 11% доходу.

У сукупності Spotify, Apple та YouTube забезпечили 42% доходу Warner Music Group. Здавалося б, зростання частки стрімінгу має тішити мейджора, але все не так однозначно. Якщо одна з платформ показує занадто високий результат – це швидше насторожує лейбл. І це зрозуміло: компанія ризикує потрапити у залежність від конкретної  платформи (принцип «зберігати яйця у різних кошиках» ніхто не скасовував). Ось чому Warner Music Group окремо роз’яснює інвесторам, яким чином регулює активність на стрімінгах, знижуючи потенційні ризики.

P.S. Загальні дані щодо виручки Warner за фінансовий рік: 2021 фінансовий рік: 5301 млрд доларів; 2020 фінансовий рік: 4463 млрд доларів; 2019 фінансовий рік: 4475 млрд доларів; 2018 фінансовий рік: 4005 млрд доларів.