Керівник музичного відділу YouTube Ліор Коен опублікував пост, в якому повідомив, що за минулий рік сервіс заплатив музичній індустрії понад 4 мільярди доларів.

Також Коен розповів, що з початку 2021-го у YouTube з’явилося більше платних передплатників, ніж за будь-який квартал з моменту запуску сервісу.  Виходить, все більше користувачів готові «відкупитися» від настирливої ​​реклами. Але саме завдяки брендам YouTube сьогодні переживає «золоті часи». На думку Коена, рекламодавців вельми приваблює майданчик, який об’єднує понад 2 мільярди шанувальників музики. І в якості експерименту, керівництво YouTube планує монетизувати інтерес фанатів.

Ми продовжуємо впроваджувати інновації, пропонуючи продукти, орієнтовані на фанатів, такі як продаж квитків, мерч, членство, віртуальні заходи з квитками. Так на віртуальний концерт BLACKPINK було продано майже 280 тисяч квитків. Після цього у групи з’явилося 2,7 мільйона нових шанувальників в офіційному YouTube-каналі, — зазначив Коен.