Керівник музичного відділу YouTube Ліор Коен опублікував пост, в якому повідомив, що за минулий рік сервіс заплатив музичній індустрії понад 4 мільярди доларів.
Також Коен розповів, що з початку 2021-го у YouTube з’явилося більше платних передплатників, ніж за будь-який квартал з моменту запуску сервісу. Виходить, все більше користувачів готові «відкупитися» від настирливої реклами. Але саме завдяки брендам YouTube сьогодні переживає «золоті часи». На думку Коена, рекламодавців вельми приваблює майданчик, який об’єднує понад 2 мільярди шанувальників музики. І в якості експерименту, керівництво YouTube планує монетизувати інтерес фанатів.
— Ми продовжуємо впроваджувати інновації, пропонуючи продукти, орієнтовані на фанатів, такі як продаж квитків, мерч, членство, віртуальні заходи з квитками. Так на віртуальний концерт BLACKPINK було продано майже 280 тисяч квитків. Після цього у групи з’явилося 2,7 мільйона нових шанувальників в офіційному YouTube-каналі, — зазначив Коен.