Протягом останніх трьох років німецька організація колективного управління  GEMA проводить соціологічні дослідження щодо споживання музики в Європі. У 2021 році вони відзначають такі тенденції:

1) Споживання музики під час пандемії знизилося на 15%, що еквівалентно 3 годинам 15 хвилинам прослуховування. Експерти вважають, що причина у різноманітності форматів розваг. В першу чергу йдеться це подкасти — їх популярність зросла на 10%, аудіокниг — на 8%.

2) Популярність звичайного радіо впала на 23%. Водночас популярність онлайн-радіо зросла на 56%. Це цілком зрозуміло. По-перше, ті, хто звик слухати радіо в машині, перемикнулися на онлайн. По-друге, багато ділових жінок вимушено стали домогосподарками, а інтернет-радіо не дає засумувати під час прибирання.

3) Понад 30% європейців хоч раз «протестували» пряму трансляцію концерту. Майже 60% готові повторити досвід і заплатити за це в середньому 7,50 євро.

4) Звичка до вибіркового прослуховування у європейців не змінилася. Як і раніше, 46% вважають за краще слухати окремі пісні. І тільки 16% готові слухати альбоми.