Український музичний альянс публікує результати соціологічного дослідження на тему «Цінність музики». Судячи з результатів опитування, саме музика впливає на рейтинги радіостанцій. Так на запитання «Що ви вважаєте основною причиною аби слухати радіо?» 77% респондентів відповіли «музика», ще 17% вмикають магнітолу заради новин. Прогноз погоди, інтерв’ю, радіо передачі українці готові слухати у фоновому режимі, але не вважають це головним приводом, аби вмикати приймач. Точніше це привід лише для 1-2% радіослухачів.
Без музики в ефірі більше 50% українців взагалі би відмовились слухати радіо. Також 75% вважають, що роль музики у економічній моделі радіостанцій вкрай важлива.
Також у респондентів поцікавилися, яке роялті на їхню думку радіо має сплачувати артистам? Українці виявилися напрочуд щедрими на винагороду. Так 38% вважає, що роялті має бути у розмірі 1-10% від доходу радіостанцій, ще 29% виступають за те, аби радіо віддавало 10-25%. Крім того, 16% меломанів вважають, що роялті має становити 25-40% доходів радіостанції. Нагадаємо, сьогодні радіо має платити лише 2% доходу у якості роялті по суміжних правах та 2% за авторське право.